Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Bérlakás Program Kft. (székhely: 1188 Budapest, Dózsa György utca 37., adószám: 12100884-1-43), mint szolgáltató (továbbiakban: “Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató megnevezése: www.berlakasprogram.hu

A szolgáltató neve: Bérlakás Program Kft.

A szolgáltató székhelye: 1188 Budapest, Dózsa György utca 37.

Cégjegyzékszáma: 01-09-465878

Adószáma: 12100884-1-43

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: iroda@berlakasprogram.hu,

Telefonszáma: +36 30 990 0509

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai:

Cégnév: Netmask Interactive Kft.

Székhely: 1131 Budapest, Nővér u. 110

Központi email cím: info@netmask.hu

Cégjegyzékszám: 01-09-954570

Adószám: 23134339-2-41

Közösségi adószám: HU23134339

 

1. Alapvető rendelkezések:

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ide vonatkozó rendelkezései. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Ezen Általános Szerződési Feltételeket hatálya 2018. november 15.-től visszavonásig, vagy újabb módosításig érvényes.

1.3. A weboldal tartalmát és az azon keresztül megvásárolható termékeket, szolgáltatásokat és információkat szerzői jogok védik. Kijelentjük, hogy a Bérlakás Program Kft. birtokolja az oldalainkon található információkat. A www.berlakasprogram.hu oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik. Tilos továbbá a Szolgáltatótól származó információk, cikkek árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése. A megjelent anyaggal kapcsolatos minden további jogunkat fenntartjuk, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük.

1.4. Rendelkezésre állás: Az oldalainkon megvásárolt szolgáltatások és információk a vételár megfizetése ellenében a Vásárló rendelkezésére állnak, amiket a Vásárló kizárólag saját célra használhatja fel. Azok bármilyen formában történő sokszorosítása és terjesztése írásbeli engedély nélkül szigorúan tilos.

 

2. Adatkezelési szabályok:

Az adatvédelmi tájékoztatónk elérhető weboldalunkon: https://www.berlakasprogram.hu/adatkezelesi-tajekoztato/

 

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

3.1. A weboldalon megjelenített árak a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a szolgáltatások mellett találhatóak. Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák. A szolgáltatások végzése általában személyesen, vagy internetes kapcsolatfelvétel útján történik.

3.2. A weboldalon a Szolgáltató részletesen feltünteti a szolgáltatás nevét, leírását, az esetleges fizikailag is megjelenő termékekről fotót jelenített meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

3.3. A szolgáltató az aktuális akciókat (az akcióban szereplő termékeket/szolgáltatásokat, az akciós árakat, az akció pontos időtartalmát) a weboldalon jól láthatóan feltünteti. Amennyiben a szolgáltató az akcióhoz nem rendel pontos időtartamot, úgy az akció határozatlan ideig, illetve visszavonásig érvényes.

 

4. Rendelés menete

4.1. A rendelés menetének részletes leírása:

A rendelés- és vásárlás megtételéhez, nem kötelező a Vásárlónak regisztrálni az oldalra, nem kötelező saját felhasználói fiók megléte és bejelentkezés.

Személyes jelenlétet igénylő szolgáltatások megrendelése esetén azonban szükségszerű a regisztráció és az időpontfoglalás megléte, mert azon keresztül tudjuk véglegesíteni a kifizetést követően a találkozás időpontját.

4.1.1. A szolgáltatás kiválasztása:

A Vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a weboldalon feltüntetett termékek/szolgáltatások közül. A vásárló a kiválasztott termékekre/szolgáltatásokra kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt termékek/szolgáltatások kiválasztásakor az adatok feltöltését követően a megrendelés gomb megnyomásával leadja a megrendelését. A megrendelést követően minden esetben e-mailen visszaigazolást kap, melyben részletesen tájékoztatjuk a megrendeléssel kapcsolatos további eseményekről.

4.1.2. Árak:

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a weboldalon a szolgáltatások/termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák az esetleges szállítási költséget. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél/szolgáltatásoknál vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Vevőt az új adatokról. A Vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4.1.3. A rendelés elküldése:

Ha a Vásárló megfelelőnek tartja a termékek/szolgáltatások mennyiségét illetve minőségét, ellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni azokat, akkor egyszerűen a “Megrendelés” gombra való kattintással léphet tovább a felületen. Ez után a Vevőnek meg kell adni a felületen a megrendelés véglegesítéséhez szükséges adatokat és azokat beküldeni a rendszeren keresztül. Ezen adatlapon történt adatok kezelését az adatvédelmi irányelveknek megfelelően végezzük.

A tovább lépés a megrendelési felületről csak az után lehetséges, ha a vásárló elfogadta az Adatkezelési tájékoztatót és ezen ÁSZF-et.

Az adatbeviteli hibák javítására (pl. szolgáltatási mennyiség, bevitt adatok, időpontfoglalás, az ár ellenőrzés) a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőség.

Figyelem! Kérjük, hogy ügyeljen arra, hogy amennyiben letölthető anyagot vásárol oldalunkon keresztül, úgy annak letöltésekor internet kapcsolata folyamatos legyen, és mindenképpen várja meg, míg a teljes tartalom letöltése befejeződik! Amíg a letöltés folyamatban van, addig ne próbálja a tartalmat megnyitni, vagy bármely műveletet végrehajtani vele, mert ez a letöltés megszakítását eredményezheti.

A szolgáltató nem kötelezhető a tartalom újbóli közzétételére a vásárló irányában, amennyiben a letöltés nem sikerült. Ha bármely probléma merül fel a letöltés alatt, úgy hívja ügyfélszolgálatunkat és egyedi elbírálás alapján keresünk megoldást a problémára.

4.1.4. A következő fizetési lehetőségek közül választhat a Vásárló:

  • utánvét: a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének
  • bankkártya: online bankkártyás fizető felület jelenik meg és az online fizetésre alkalmas bankkártyájának adatait megadva bankkártyájáról azonnal levonódik a vásárlás végösszege
  • PayPal: már meglévő PayPal fiókján keresztül történő fizetés; a megrendelést követő 24 órán belül kell, hogy teljesítésre kerüljön a vételár, ha ezt a fizetési módot választja a Megrendelő. A küldeményeket csak a megrendelést visszaigazoló e-mailben szereplő végösszeg PayPal fiókunkba történő megérkezését követően áll módunkban feladni.
  • átutalás: az oldal elküldi Önnek az átutaláshoz szükséges adatokat és az utalás teljesítésének határidejét. Az átutalást online e-bankján keresztül, vagy személyesen bankfiókjában is megteheti. Átutalás lehetőségét csak külföldi megrendelőknek van lehetősége választani. A küldeményeket csak a megrendelést visszaigazoló e-mailben szereplő végösszeg folyószámlánkra történő megérkezését követően áll módunkban feladni.

Egyes fizetési lehetőségek csak adott feltételek mellett érhetőek el. Fenntartjuk a jogot a fizetési lehetőségek megváltoztatására és elérhetőségének korlátozására.

4.1.5. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Ez azt jelenti, hogy a Megrendelő a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről.

Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

4.1.6. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

A rendelések feldolgozása a rendelés elküldésétől számított 48 órán belül megtörténik. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor (iroda@berlakasprogram.hu).

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-5 munkanapon belül, külföldi rendelés esetén ettől eltérő, hosszabb időtartam is lehetséges. A szállítás pontos időpontjáról lehetőség van egyeztetni a +36 30 990 0509-es telefonszámon. Ha a Szolgáltató és a Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a Szolgáltató a Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek a Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

A Megrendelő által megadott számlázási adatok alapján e-számlát állítunk ki és a megadott e-mail címre elektronikus úton juttatjuk el a Megrendelő részére. Papír alapú számlát csak akkor áll módunkban kiállítani, ha a megrendelő ezt felénk kérés formájában előre jelzi a megrendelés megjegyzés rovatában, telefonon vagy e-mail üzenetben.

 

5. Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

 

6. Elállás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldött terméket/termékeket csak sértetlen állapotában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni, míg a megrendelő köteles ugyanezen időtartamon belül értékesítő részére a megvásárolt árut visszaadni. A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni! Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a Vásárló élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

 

7. Garancia, jótállás

A webshopban megvásárolható infótermékekre a Szolgáltató 60 nap elégedettségi garanciát vállal. Ha a Vevő elégedetlen a megvásárolt infótermékkel és 60 napon belül visszajuttatja a Szolgáltatónak, úgy a szolgáltató 100%-ban visszafizeti a Vásárlónak a szóban forgó hanganyag bruttó vételárát. A megrendelő viseli az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni!

 

8. Panaszkezelés

A panaszügyintézés történhet az általunk feltüntetett elérhetőségek egyikén elektronikus levél, vagy telefonos megkeresés alapján, valamint hagyományos levél formájában vagy személyesen, levelezési címünkön: 1188 Budapest, Dózsa György utca 37. (Személyes megkeresésre előre egyeztetett időpontban van lehetőség.) A panaszok megválaszolását és lehetőség szerinti orvoslását a Szolgáltató igyekszik a lehető leggyorsabban megtenni, de legkésőbb 14 napon belül.

 

9. Vegyes rendelkezések

9.1. A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Budapesti Békéltető Testület

1016 Budapest, Krisztina körút 99. III. emelet 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.

 

9.2. Lakcím szerint illetékes békéltető testületek:

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Elnök: Dr. Bodnár József

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna

E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

 

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

Elnök: Dr. Bagdi László

E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu, bmkik@bmkik.hu

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Elnök: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Elnök: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Elnök: Dr. Horváth Károly

E-mail cím: info@csmkik.hu

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Elnök: Dr. Vári Kovács József

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu, bekeltetes@fmkik.hu

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Elnök: Horváth László

E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-735

Fax száma: (52) 500-720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: hbkik@hbkik.hu

 

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Elnök: Dr. Gordos Csaba

E-mail cím: hkik@hkik.hu

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Elnök: Dr. Lajkóné, Dr. Vígh Judit

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Elnök: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszáma: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Elnök: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.

Telefonszáma: (1)-474-7921

Fax száma: (1)-474-7921

Elnök: Dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Elnök: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím: skik@skik.hu

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 420-180

Elnök: Görömbeiné Dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Elnök: Dr. Gáll Ferenc

E-mail cím: kamara@tmkik.hu

 

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 429-008

Fax száma: (88) 412-150

Elnök: Dr. Vasvári Csaba

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

 

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-514

Fax száma: (92) 550-525

Elnök: Dr. Molnár Sándor

E-mail cím: zmkik@zmkik.hu, zmbekelteto@zmkik.hu